wtorek, 23 lipca 2013

Początek :)

Witam Kochani :***

Mam na imię Anna :) Chyba tak powinno się zaczynać pierwszy wpis....
Moją pasją jest szycie zabawek, tworzenie róźnych pięknych przedmiotów. Postanowiłam od dziś zacząć realizować moje marzenia!!! Pragnę żeby moję małe ''tworki'' zamieszkały w domach innych dobrych ludzi :)))
   Zbierałam się do stworzenia blooga kilka miesięcy... stało się i bloog jest. Teraz czas na następny krok. Dziś zostały zamówione wypełnienia do zabawek. Czekam z niecierpliwością na paczuszke całkiem dużych rozmiarów:) Później nie będzie już odwrotu... czas zacząć pracę !!! 
Nie mogę się  doczekać kiedy pokaże moje pierwsze dzieło.
Postaram się regularnie pokazywać moje pracę ale także inspirację znalezione w sieci.
                                                   Pozdrawiam Serdecznie
                                                   Ania - Wanilia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz